fredag 4 mars 2011

Den sista Intervjun med mig själv


1. Namn: Ida Marko-Varga

2. Varför heter du just det: För min syster tyckte om Emil i Lönnebergas syster Ida

3. Familj: Mamma Åse, Pappa Sven-Bertil, syster Petra, bror Johan och man Sebastian.

4. Hur Ung: 25 år fyller 26 om en vecka
Ashton Kutcher

5. Stjärntecken: Fiskarna

6. Vem är den snyggaste kändisen du vet: Ashton Kutcher
7. Godaste frukt: Mango

8. Favorit färg: Rosa

9. Har du körkort: Yes

10. Vad vill du bli när du bli stor: Mental tränare och något annat som jag inte vet än.

11. Vad ville du bli när du var liten: Dansare och Model

12. Högsta puls: 190 slag i minuten

13. Favorit djur: Katt

14. Vad är du bra på förutom simning: Köra bil och ha kul

15. Värsta mardrömmen: När mina föräldrar blir mördade

16. Vad äter du till frukost: Gröt och mackor med avokado

17. Vad gör du helst en Lördag kväll: Dansar, äter godis och är med vänner och familj.

18. Vad gör dig riktigt glad: Sebbe, Sol, Värme och god mat

19. Vad blir du mest glad över att få: Presenter, positiv energi, Iittala saker och kärlek

20. Hur skulle du vilja att dina vänner minns dig som person med 8 ord: Glad, Positiv, Envis, Bestämde, Omtänksam, Kärleksful, Social och tramsig.

Vit eller Svart: Vit
Film eller Serier: Film
Varmt eller Kallt: Varmt
Blond eller Brunet: Blond
USA eller Australien: USA
Tidning eller Bok: Bok
Pippi eller Madicken: Pippi
Pasta eller potatis: Potatis
Skidsemester eller solsemester: Solsemester
25 M bassäng eller 50 M bassäng: 50 m bassäng
Vanlig tandborste eller el tandborste: Vanlig tandborste
Bort eller Hemma: Hemma


Så då var alla intervjuerna färdiga och det har varit jätte kul att göra dem men det tog sin tid för internet har ju inte varit det bästa. 
Jag hoppas att ni tyckte det var kul att läsa?
Som sagt så fattas Therese Alshammar och Lars Frölander men det kommer senare om det ställer upp på min intervju.
Kram på er så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar