torsdag 3 mars 2011

Triton har Årsmöte

Triton har sitt årsmöte idag och det missar jag för jag är här på berget i Sierra Nevada och tränar sten hårt.
Hoppas ni får ett bra årsmöte och hälsa från mig till alla där.
Jag vill tacka Triton för att de ställer upp så mycket för mig utan triton hade jag inte varit här uppe med landslaget och tränat idag. Så tack för allt stöd som ni ger mig. Ni betyder jätte mycket för min satsning mot OS i London. Tritons hemsida här:  www.sktriton.se

Här uppe idag har jag simmat 6000 meter på morgonen och ska snart gå och köra styrka och sen simma igen. Nu är det bara 5 dagar kvar här uppe och det har gått snabbt måste jag säga. På tisdag åker jag ner till Malaga för att fortsätta träna 5 dagar till i solen. Där kommer jag möta upp min norska klubb SSC för de ligger där på simläger en vecka.

Nu är det bara två intervjuer kvar och det är min egna och Stefan Nystrands. De kommer i morgon eller på Lördag vi får se. Sen har jag lovat svar på några kommentarer.
Jag har inte glömt det.

Kram ses snart Igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar