måndag 11 april 2011

Då var man i Sverige igen

Nu sitter jag här hos min föräldrar i Simremarken utanför Trelleborg. Det har faktiskt varit en underbar helg. Jag är så nöjd man bara kan bli. På vägen hem idag så diskuterade jag och pappa vad vi hade kunnat göra bättre och det fins saker att förbättra. När jag väl var hemma tog jag telefonen och ringde min syster för jag kände att det skulle vara så skönt att komma hem där efter en helg med bara simning i huvudet. När man är där så leker man bara med barnen och snackar med syrran. Det är så skönt.

Nu ska jag gå och läga mig för att det är faktiskt träning igen i morgon bitti ;0)
Så är det att vara simmare det är bara att simma på :0)

Kram på er där ute

Tobbe, Algot och min syster

PS: Saknar Sebbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar