söndag 10 april 2011

Klar för denna gången

Nu har jag precis unnat mig massa efterrätter för det känner jag att jag är värd efter denna tävlingen. Jag simmade jätte bra på 200 fjäril och klarade kvaltiden till VM och var bara en halv sekund från svenska rekordet. Det var hur kul som helst att simma idag. Jag vill bara göra det igen. Innan loppet var jag ganska nervös för jag ville så gärna simma snabbt men när jag väl var i vattnet så bara simma jag.
 Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag tror att vi är några som ska gå ut. Vi får se???

I morgon blir det hem resa till Sverige där jag ska stanna i 3 dagar sen bär det av till Norge igen.

Ha det så bra så länge Kram

3 kommentarer:

  1. Grattis! Fy vad grym du är! ;D..

    Krama om

    SvaraRadera
  2. Grattis Ida! Kul att höra, det är bara att köra på och så hoppas jag vi ses snart i Oslo :) kram LInda

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS till alla fina resultat
    Kramar fr Gunnel
    tag en kram med från mig till Sebbe

    SvaraRadera