lördag 2 juli 2011

Bra att ni höll tummarna

Jag kände på mig att ni hjälpte mig idag, ni där ute. :0)

Både jag och Magda tog silver idag på 200 frisim respektive 50 rygg.
Jag var lite nervös innan loppet för jag ville verkligen simma OK och det gjorde jag.
En annan sak som också hände idag var att hela Halmstad vad avstängt på grund av cykeltävling så vi höll på att inte komma till simhallen. Men våra söta små killar i Triton fixade det genom att prata med polisen så vi fick köra genom staden. :0)

I morgon ska jag simma 100 fjäril och lagkapp och det är sista dagen här på SM. Det har faktiskt gått snabbt och varit jätte kul. Jag är så stolt över att vara Tritonare för vi har så roligt här tillsammans.
Kram

Jag & Magda innan loppen idag

Henrik

Triton Tältet
Knasiga Rebecca
  
Jag innan loppet

2 kommentarer:

  1. Hej Ida och stort grattis till dig o Tritons placeringar ni sätter verkligen oss i Staffanstorp på kartan det har varit roliga dagar framför datorn lycka till sista tävlingsdagen kramar Gunnel

    SvaraRadera
  2. Tack gunnel du är så snäll. I kväll har Triton två finaler, Jippi :0)

    SvaraRadera