söndag 17 juli 2011

Nu är det bara 4 dagar kvar innan det bär av till Kina

Idag tränade jag klockan 09:30 och det var hårt. Ska jag vara ärlig så gick det inte som jag hade hoppats på idag. Men jag var ganska trött innan passet så nu är det vila som gäller fram till VM, okej något hårt till ska jag nog göra men inte mycket. Mina tankar som jag hade efter serien idag var inte dem bästa men jag klarade av att få bort dem ganska snabbt så jag är sjukt stolt över mig själv. Och när jag sitter här och skriver nu så mår jag som vanligt igen.

I kväll ska vi åka sightseeing buss här i Singapore, det ska bli intressant :0)

Nej nu ska jag försöka att plugga lite, ses sen kram ;0)

stretching idag på träningen

Filmkväll med gänget

Bild från Marina Bay igår

Jag & Sarah idag på träningen

Jag & Bella tittar på fyrverkerier 

Fyrverkerier från Marina Bay igår, fin fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar