lördag 1 oktober 2011

Hej då är jag i Sverige

Nu har jag precis kommit hem från träningen och är lite trött men inte så trött. Har redan tränat 6 pass sedan jag kom till Sverige i Torsdags. Jag känner verkligen att jag är igång på riktigt igen och att det är kul att simma.
Igår var det en speciell upplevelse för mig för vi tränade Bikram Yoga. Det är yoga i ett 40 C rum i 90 min. Efter en timme började jag känna mig lite yr i huvudet men annars tror jag att jag fixa det ganska bra. Jag försökte i allafall. Sen är jag nog ganska smidigt.

Det fortsätter med två träningar i morgon igen. Så denna helgen blir en riktig tränings helg. På måndag ska jag och min syster till Ängelholm och göra skåne lite. Längtar redan efter det :0)

Nej nu ska jag äta en av mina favorit rätter fyllda paprikor och så kommer härliga Veronica hit ;0)

Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar