tisdag 18 oktober 2011

Onsdag


Imorgon händer det lite för mycket.

I morgon är det först träning på Burlövs badet sen efter det ska jag till tandläkaren Karin Nilsson som är en av mina bästa vänner. Sen ska jag kanske till Ikea men vi får se om det blir av. Sen ska jag träffa Irre som är en annan av mina bästa vänner och sen efter det så ska jag simma igen på kvällen. Sen får vi se om jag hinner få in ett styrkepass också.

Så i morgon får vi se hur det går och hur dagen slutar.
Just nu tycker jag träningen är super kul för att jag har så många vänner som jag simmar med. Både Magdalena Kuras och Rebecca Holst är så härliga människor.
Rebecca, Jag & Magda

Ikväll ska jag köra ner till mina föräldrar för jag måste lämna en bil där. Så mitt liv bara rullar på som in i. Det känns som jag aldrig får en lugn stund men jag älskar att hålla igång och ha mycket att göra.

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar