söndag 5 februari 2012

En stressig men kul vecka har gått

Först och främst så har jag tränat jätte bra denna veckan. Jag har följt min plan till hundra procent och det känns super. Jag har fixat och donat massor. Först har jag varit hos mamma och pappa och sen hos svärföräldrarna och till sist hos min vän Veronica för att det kom så himla mycket släkt till just denna helgen och då fick man fixa ett annat boende. För det var nämligen så att farmor Edit fyllde 90 år och vi hade en rolig och stor fest igår för henne. Släkten hade tagit sig till Malmö från hela världen, Ungern, USA och Tyskland.

Just nu sitter jag i lägenheten i Norge för jag fick ta planet klockan 08:00 i morse.
Så i natt blev det bara 3 timmars sömn så nu är det snart läggdags igen.

Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar