lördag 14 april 2012

En ledig dag här i Eindhoven



Gårdagen var okej. Jag simmade en halv sekund över mitt personliga rekord och blev fyra i finalen så jag är ganska nöjd med det. Klart att om man hade fått önska så hade man simmat lite snabbare men men så är det ibland.

Nu sitter jag här på hotellet med Henriette Brekke som jag simmar med i Norge. Under helgen så har vi börjat titta om på Solsidan som är en helt fantastisk rolig serie. Jag kan se den om och om igen ;0)
I morgon är det dags för 200 fjäril det känns sådär så vi får helt enkelt se hur det går i morgon. Jag vill simma snabbt i alla fall.

Sen på måndag bär det av till Malmö igen för att sen åka till Stockholm och tävla nästa helg. Snacka om att jag flyger hela tiden ibland känns det som jag sitter mer på ett flyg än jag ligger i min egna säng. Det kanske till och med är så.

Idag ska Henriette simma semi final på 50 frisim så jag ska heja som in i på henne och sen ska jag nog ta och plugga lite mental träning också.

SES snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar