fredag 28 januari 2011

Träning nr två

Ja då var det snart dags för träning nr två. Jag ska bara simma en timme nu på eftermiddagen för det är faktiskt så att jag känner mig inte helt 100 än. Men snart kommer jag börja träna ordentligt alltså inte 3 timmar om dagen utan 5 timmar. Har vilat väldigt mycket idag för efter träningen ska jag själv träna andra småttingar. Ibland hjälper jag till med att träna lite yngre simmare och jag tycker det är super kul att göra det. Tiden går snabbt tycker jag, de hinner aldrig simma det jag vill att de ska simma.

Sen efter det så ska jag på bio med Line som bor ovanför mig.
Vi ska gå och se Love and other drugs. Den verkar bra men jag ska berätta för er sen om vad jag tyckte om den.






KRAMIS TREVLIG FREDAG KVÄLL ALLE SAMMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar