fredag 18 februari 2011

Då har det gått några timmar här uppe

Nu har jag simmat 3500 meter och det var faktiskt riktigt skönt. Det var bara lugnt och skönt. Sen gick jag och Sara Thyden och alla andra för den delen ut och sola. Igår var det 3 minus och idag är det 20 plus, så det är nice.
När vi satt där ute och sola så kom mina väskor, JIPPPIIII.
Just nu sitter vi i kafét och surfar några stycken.
SOK som är Sveriges Olympiska Kommitté har skickat med både en dietist och kock och det är super bra för då får man mycket bra mat hela tiden.
Just nu njuter jag av att vara här och det kan jag inte säga att jag gjorde igår, då ville jag bara hem.
Nu har jag bestämt mig för att jag ska ha det så roligt jag bara kan.

Här är några bilder från idag:
Jag utanför hotellet 

Utsikten

Sara Thyden i vårt rum

Jag i vårt rum


Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar