fredag 4 februari 2011

Då har man tränat och handlat, Veckans mentala tips kommer i kväll

Sebbe lagar mat
Träningen idag gick himla bra och det gjorde den igår med. Idag på träningen var jag mycket motiverad, jag tänkte hela tiden på att det kommer jag klara super lätt och det gjorde jag men jag fick så klart ta i lite. Ibland stör jag mig även på att det är folk som fuskar. Men det går över jätte snabbt för det är faktiskt de själva som förlorar på det. Jag försöker alltid tänka på mitt bästa när jag tränar och på saker som kan hjälpa mig till att bli motiverad. Det är även bra att tänka på saker som man kan påverka själv.
Just nu håller Sebbe på att laga mat. Han har fått en ny hobby och det är att laga mat. Han lagar som aldrig för. Det är så skönt att ha en man som lagar mat.



Dagarna bara springer iväg de går så snabbt. Snart är det dags för Sverige igen jag åker på tisdag och stannar i Malmö tills på fredag sen blir den GP i Uppsala hela helgen. Så på söndag den 13 feb åker jag till Norge igen sen på torsdagen är det dags för Sierra Nevada i Spanien. Det är ett höghöjds läger med landslaget i tre veckor. Sen från sierra åker jag direkt ner till Malaga på läger med SSC. så jag är inte hemma igen förrän den 14 mars.

Idag är en sådan dag då jag tänker mycket på ekonomin. Jag blir så arg på mig själv ibland för att jag går och oroar mig för pengar när jag inte behöver göra det. Men ändå gör jag det. Detta är något jag måste jobba med för det är verkligen bara energi förbrukning som jag hade kunnat använda till annat.
Så mitt nästa mål inom mentalträning är att försöka att bli av med den oron.



Kram på er alla
PS VECKANS MENTALA TIPS KOMMER IKVÄLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar