tisdag 8 februari 2011

Då var man i Sverige igen

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och har precis ätit och tagit ett bubbelbad som var super skönt. Jag är så himla trött nu för jag var uppe 5 i morse och tränade och sen har jag simmat ett till pass i Sverige på Burlövsbadet idag. Jag måste bara säga att jag tycker om att träna på burlövsbadet i 50 meters bassäng. Jag bara önskar att Stavanger snart har en 50 meters bassäng det skulle ju vara kunge, som man säger i Norge.
Jag har glömt att berätta att Fredrik Hegdhal är med mig från Stavanger. Han är 17 år och är mycket bra på simma och han är en utmärkt tränings kamrat. Jag tycker om att simma med människor som tar i på träningarna och det gör han.
Nej nu ska jag sova några timmar för det behöver jag om jag ska orka två pass i morgon igen.

Det blir lite svårt med foto denna veckan för jag kan inte använda min egna dator. Men jag ska ändå försöka fixa det, men det blir i så fall i morgon.

Sov gott alla där ute så ses vi i morgon

PS veckans mentala tips kommer på Torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar