lördag 12 februari 2011

Första dagen avklarad

Det har varit en bra dag idag. Jag är mycket nöjd med dagen idag. Jag simmade in mig som två två gånger. Minna tider var också bra för att vara första tävlingen sedan VM i Dubai.
I morgon kommer bli en tuff dag men utmanande jag ska nämligen simma 100 crawl, 400 medley, 100 rygg och 200 fjäril. Det ska faktiskt bli ganska kul och se om jag kommer orka det.

När jag tävlar så får jag alltid utslag i ansiktet. Jag tål inte klor tror jag.
Det har hänt något med min blogg så just nu kan jag inte lägga ut bilder. Men jag har faktiskt ändå glömt att fota idag. Det är faktiskt svårt att komma ihåg när man simmar mycket.
Men jag skulle vilja visa mina snygga utslag. Men nu får se det någon annan gång.

Jag måste berömma Sara Sjöström för hon simma riktigt bra idag. Grattis Sara.


Ses i morgon kramis

1 kommentar:

  1. Tack ida! Du simmade också jätte bra! Kram / sjöström

    SvaraRadera