onsdag 16 februari 2011

Ostehuset och Massage

Idag gick jag upp 06:30 för att träna kl 07:30. Efter träningen gick jag och Sebbe och två vänner till Ostehuset här i Stavanger och de har världens godaste Frukost. www.ostehuset.no

Efter det gick vi snabbt in i en butik och så klart hittar jag en tröja där. Så jag fick den av Sebbe. Snäll man man har. Sen var det dags för massage kl 11:30 och nu ligger jag och vilar för snart är det träning igen och efter det så har Igor Ardoris föreläsning igen som jag ska gå på.
www.igorardoris.se

Jag åker redan 06:00 i morgon med flyget så det blir att man får gå upp 04:00 i morgon. För att klarar flygresan i morgon så ska jag i kväll inhandla frukt och sallad så jag kan gör en fruktsallad och kycklingsallad. Det blir ju gott att ha på planet.


Träning

Vår bil och jag på väg till träning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar