måndag 21 februari 2011

Sara Thydén

1. Namn: Sara Thydén

När jag är på EM, VM och OS så vill jag bli hejad på 400 medley, 200 medley och 100 medley.

2. Varför heter du just Sara: Jag vet inte riktigt varför. Men jag vet att det var tal om Malin 
men mamma och pappa valde Sara.
Sara

3. Familj: Mamma, Pappa och tre äldre bröder och Pojkvän

4. Hur Ung: 22 år i juni

5. Stjärntecken: Kräfta

6. Vem är den snyggaste kändisen du vet: Channing Tatum

7. Godaste frukt: Mango

8. Favorit färg: Lila

9. Har du körkort: Ja

10. Vad vill du bli när du bli stor: Polis

11. Högsta puls när du simmar: 198 slag i minuten

12. Favorit djur: Hund

13. Vad är du bra på förutom simning: Jag är bra på att göra världens godaste pastasallader.

14. Vad ville du bli när du var liten: Polis

15. Värsta mardrömmen: När jag var 5 år så drömde jag om att det låg massa lejon runt sängen som ville äta upp mig.

16. Vad äter du till frukost: Gröt och en Macka

17. Vad gör du helst en lördag kväll: Hemma och myser

18. Vad gör dig riktigt glad: Umgås med min pojkvän

19. Vad blir du mest glad över att få: Kärlek

20. Hur skulle du vilja att dina vänner minns dig som person med 8 ord: Glad, Positiv, lite knäpp (rolig), Sprallig, Omtänksam, hjälpsam och en bra människa

Vit eller Svart: Svart
Film eller Serier: Filmer
Varmt eller Kallt: Varmt
Blond eller Brunet: Blond
USA eller Australien: Australien
Tidning eller Bok: Tidning
Pippi eller Madicken: Pippi
Pasta eller potatis: Pasta
Skidsemester eller solsemester: Solsemester
25 M Bassäng eller 50 M Bassäng: 25 m Bassäng
Vanlig tandborste eller el tandborste: Vanlig tandborste
Bort eller Hemma: Hemma

Sara Thydén

Enligt mig är Sara en jätte härlig tjej och jag önskar henne all lycka till i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar