fredag 25 mars 2011

Andra dagen på NM

Ja då är två dagar avklarade och det har gått jätte bra. Man kan inte vara annat en nöjd. SSC har redan tagit 11 medaljer och det kommer bli fler. Än så länge har jag lyckats med min målsättning sen kan man inte hjälpa att det finns domare som bedömer fel  i en växling. Norge skaffa växlingspalter så det blir rätt nästa gång. Jag är fortfarande lite förkyld men det går ju bra att simma ändå i morgon blir det 400 medley, 200 frisim, 100 rygg, 50 fri och 4x100 medley. Det är inte lika lätt att simma så här många distanser när man är 26 år som det var när man var 15 år, det kan jag säga. Det är bara att göra sitt bästa. Måste nämna att Igor gör och har gjort ett fantastiskt jobb med SSC. 
Om ni vill läsa om mig i Norsk tidning kan ni gå in här:


Laget 4x50 medley där vi vann
Rebecca som har haft en super dag med två personliga rekord

Jag på 400 frisim

Jag på väg upp på prispallen

4x200 frisims laget där vi blev trea

Veronica, Igor & jag

Nu ska jag sova och jag kommer somna innan jag lägger huvudet på huvudkudden.

1 kommentar:

  1. Gud va kul att det går så bra för dig Ida!
    Starkt att nöta igenom så många distanser, precis som du säger...inte lika lätt när man är 26 :)
    Får lite abstinens av att hoppa i bassängen snart igen! Fortsatt lycka till!
    Kram Jingan

    SvaraRadera