fredag 25 mars 2011

Norska mästerskapen går otroligt bra för SSC

Idag har vi 10 finaler av 12 stycken. Det finns inget bättre än att simma i SSC just nu. Idag började det med att Jörn slog person bästa på 400 frisim och ligger 1 till final sen hoppar två stycken Henriette i på 50 bröst och ligger 1 och 3 till final sen hoppar jag i och ligger 1 till final på 200 medley och sen hoppar Fredrik i på 100 fjäril och slår person bästa och ligger 3 till finalen i kväll sen hoppar Rebecca i på 200 rygg och slår person bästa och ligger 3 till final sen hoppar jag i igen och ligger 1 på 50 fjäril till finalen. Efter allt detta har vi två lag 4x200 frisim herrar och 4x100 frisim damer och vi kommer simma jätte snabbt på de i kväll.

Så för min del blir det 800 frisim, 200 medley, 50 fjäril och 4x100 frisim där jag har tredje sträckan.

Jag ska försöka att inte simma så hårt på 800 frisim för jag vill orka de andra distanserna. Men jag ska gå för medalj så klart.

Jag bara njuter just nu :0)

Henriette Breke & Jag

Har tusen foto men det tar ungefär 15 min att ladda ner en bild.
Så det blir denna just nu


Kram  på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar