söndag 27 mars 2011

Då var det dags för sista passet NM

Ja, det har varit en fantastisk helg här i Oslo. Stavanger har simmat så bra och det är så kul. I morse tog sig 4x50 Tjejer frisim till final, Jörn 200 frisim, Jag 200 fjäril och Henriette 100 frisim. Det ska bli så kul att simma det sista passet men jag känner att det börjar ta i mot i kroppen men jag kommer så klart att göra mitt bästa på alla sätt. Jag känner mig lite bättre i halsen idag igen så det är bra.

Att alla har varit så glada och positiva har inte jag upplevt sedan Triton tiden 1996-2000. Det ger så mycket energi ska ni tro allt bara går av sig självt och man har så roligt. Just nu finns det inget bättre.

Ja då kör vi i kväll SSC  


Laget i kväll

Jag i SSC

Ingvild & Jag


Jörn 200 frisim

Jag 200 fjäril

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar