lördag 26 mars 2011

3 guld Yeeessss

I kväll tog jag 3 stycken guld. Det var jätte kul men efter 400 medley så visste jag knappt vad jag hette. Jag mådde så dåligt, ja det var länge sedan jag kände så. Men jag klarade ta mig samman. Så det var skönt. Om man klarar av detta jag har klarat idag så kommer jag klara det mesta här i livet känns det som. Jag känner mig sjukt stark idag fast att jag är sjuk ;0).
Henriette Breke tog även hon två silver medaljer idag till SSC. På 100 medley och 50 frisim. Grattis det var kämpe bra.
I morgon blir det bara Lag 4x50 frisim och 200 fjäril. Så jag slipper vara sjuk en vecka sedan.

Här är en artikel om mig i Aftenbladet i Stavanger.

Stavanger aftenblad


Henriette Breke


Henriette Breke

Jag vit som ett spöke

Hoppas jag kan sova i natt utan hostan.
Sov gott alla glada människor där ute glöm inte ställa fram klockan 1 timme i natt. Det blir sommar tid, jajajaj.

3 kommentarer:

  1. Grattis till dina framgångar.

    Hälsningar
    Familjen Wetterborg, SK Triton

    SvaraRadera
  2. Åååå, så stolt jag blir!;).. Grymt bra jobbat min vän! Riktigt bra! ;D.. Kul att läsa din blogg!!

    Hoppas vi ses nästa helg!? :D..
    Krama om...

    SvaraRadera
  3. Grattis Snäckan:) vad kul!! Hör av dig när du kommer hem kram kram

    SvaraRadera