måndag 28 mars 2011

Då var man i Stavanger igen

Just nu ligger jag och myser hemma. Jag är jätte nöjd med helgen som har varit. Vi tog två guld, ett silver och ett brons sista dagen också så sammanlagt blev det 20 medaljer för SSC och det bästa Norska Mästerskapet någonsin för klubben. Jag själv tog hem 12 stycken, jag hade hoppats på några till men jag var ju inte frisk hela tävlingen så jag får ge det en till chans nästa år kanske. Men jag är faktiskt himla nöjd. Jag måste även lyfta fram hela NM laget för utan dem hade det inte gått så bra för mig och alla andra SSC simmarna. 
Jag vill tacka alla som har gratulerat mig, det är så roligt. 

Ja då var det dags för nya tag. Jag åker till Sverige i morgon för att börja toppa i långbana för om två veckor åker jag till Holland för att simma snabbt. 

Men det ska hända mycket innan dess.

PS: Glöm inte rösta, Nu är det bara tre dagar kvar och det ser ju ut som att jag får beställa tid på körbanan. 

Här är några artiklar från tidningarna i Norge idag:




SSC Laget i Florida







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar