söndag 20 mars 2011

FERRARI ELLER Dolce Gabbana

Då har vi kommit fram till det stora avgörandet om min födelsedags present :)

Då jag är väldigt skeptisk till sebbes present och inte riktigt vet hur jag vill göra så kommer det att vara ni läsare som får avgöra vad jag kommer att få. Röstningen kommer att vara fram till 31 mars klockan 23.59. Rutan där ni ska klicka i de olika alternativen kommer att ligga uppe i högra hörnan på min blogg sida.

Alternativ nummer 1, FERRARI

Jag tycker om att köra bil när det går snabbt. Detta kan märkas av många av dom som åker med mig. Problemet är att vi har fartbegränsningar i dagens samhälle :(
Sebbe har nu varit så fyndig och tänkt ut att i och men jag älskar att köra snabbt så ska jag få göra det lagligt. Men inte i vilken bil som helst, utan i en Ferrari F430 på bana i Malmö. Jag kommer att få en instruktör som går igenom hur bilen fungerar samt att han sitter bredvid mig när jag kör. Lite information om bilen och uppläget:

  • Ca 500 hk, F1 växellåda, 0–100 km/h på under 4 sekunder.
  • Ferrari F430 F1
  • Ca 30 min varav 20 min egen körning/20 km körning.
  • Ett ljud som du aldrig glömmer.





Alternativ nummer 2, Dolce & Gabbana

Jag är en tjej som älskar och få presenter. Vill ni göra mig glad och nyfiken så kom med ett paket, det älskar jag. I och med detta så är jag måttligt intresserad av att köra en snabb bil och desto mer intresserad av ett par fina örhänge från Dolce & Gabbana så är det alternativ nummer två. Örhängen är något som jag önskat mig under en längre period.

Örhängena jag önskar mig är något i stil med bilderna nedan:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar