lördag 19 mars 2011

Nu har vi varit på spa och shopping

Nu har jag och Karin varit på spa och shopping. Det var min överraskning till henne. Vi bubbla först sen fick vi vars en timmes massage och kopping. Kopping är en sorts sugpropp som drar upp skinnet det ska tydligen vara bra för seluliter och huden.  Så vi är helt blå på ryggen. Efter det möte vi upp Pontus och Sebbe och gick och åt lunch på en Thai restaurang som är Sebbes favorit. Sen helt plötsligt kom Sebbe med en present till mig, han är världens gulligaste man. En lila brödrost :0)
När vi hade ätit åkte vi ut till ett av Stavangers största shopping mall KVADRAT.
Karin får massage

Nu är vi helt slut och alla tre ligger och vilar för att se vart kvällen bär oss.


Karin får Kopping

Karin vilar lite

Jag får Kopping

Karin efter massagen


Brödrosten som jag fick av Sebbe

PS: GLÖM INTE ATT RÖSTA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar