onsdag 30 mars 2011

Härlig dag men vädret är inte det bästa

Det blev bara ett kort inlägg igår för jag hade inte tillgång till Internet. Det tar lite mer tid att lägga ut saker när man inte är hemma. Som sagt igår var jag på stan med mamma och min syster. Jag kan inte minas sist vi gjorde något sånt. Det var i alla fall på tiden och det var jätte kul. 

Pappa har fyllt år men det var ett tag sedan och jag hitta inget att köpa till honom förrän igår. Pappa älskar The Rolling Stons och köpte sin första skiva av dem när han var 11 år gammal. Så gick jag in på dressman och där har de ju något samarbete med gruppen för där fanns allt i The Rolling Stons. Så jag köpte kalsonger, T-shirt och strumpor och mamma köpte CD och Boken om dem.

Idag gick jag upp klockan 07:00 för att åka till Burlöv och träna klockan 08:30. Personalen på Burlövsbadet är alltid så snälla vi mig. Dom tar verkligen hand om mig alltid. Jag får nästan komma ditt och simma när jag vill. Så tack personalen på burlövsbadet.
 Jag simma två timmar och sen snabbt in på Burlövs Center för att handla en pulsklocka som jag behöver när jag tränar för att veta att jag ligger på rätt farter. Efter det körde vi till Staffanstorp för att jag skulle få massage klockan 11:00 sen åt jag lunch med pappa och efter det körde jag till Trelleborg för att träffa min moster och min mamma på en fika. Och nu sitter jag här och skriver.

Om två timmar ska jag köra och träna igen i Staffanstorp för att sen vara hemma vi 22:00 i kväll. Dagarna går snabbt när man har fult upp men det är bara kul.

Just nu mår jag bra mentalt. Efter tävlingen i helgen var man ganska sliten. Jag simmade 24 lopp på 4 dagar och det är jag nöjd med för att senast jag gjorde det var jag typ 15 år.
Men jag börjar bli lite nervös för Holland om en vecka där jag ska försöka simma riktigt snabbt. Men nervositeten är bra för den är bara positiv. Jag har kunnat vara nervös innan men då har det mer varit som ångest men nu är den hur skön som helst.

KRAM PÅ ER SÅ LÄNGE

PS GLÖM INTE RÖSTA DET ÄR BARA TVÅ DAGAR KVAR

Pappa iklädd sina presenter & Mamma

Pappa & sin första LP

Mats-Olle, Jag & Kerstin från Burlövsbadet


Mats-Olle, Jag & Gert från Burlövsbadet


2 kommentarer: