söndag 6 mars 2011

Pappa och jag i Sierra Nevada

Idag gick jag upp vid 8:00 för att göra lite frukost och äta den så klart. Sen var det dags att hoppa i bassängen för att simma ett pass på 6600 meter.
Efter det bestämde jag och pappa oss för att gå ner till byn och äta lunch för man är måttligt trätt på maten här uppe nu.
Så vid halv ett gick vi och det var jätte mysigt. Vi satte oss på en restaurang som heter Morgan i solen sen kom molnen så vi fick gå in och sätta oss och äta upp. Efter det gick vi runt i lite affärer. Jag blev faktiskt lite sugen på ett par rosa monboots. Men jag hoppa denna gången. Pappa testa lite roliga mösser som ni kan se här. HAhahahah
I morgon har jag två simpass och ett styrkepass sen åker jag ner till Malaga på tisdag morgon.
Jag börjar bli riktigt trött på att frysa nu så ge mig värme, värme, värme.
Hemlängtan har jag också lite, vill träffa mina vänner och min familj. Jaja men jag kommer hem i slutet av mars och då får jag träffa alla. Fast min vän Karin kommer faktiskt till mig i Norge den 18 mars och det ska bli kul :0)


hahaha



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar