onsdag 16 mars 2011

Träffat Igor Ardoris idag

Idag har jag redan hunnit med att simma 1.30 h och sen träffat Igor Ardoris. www.igorardoris.se
Måste bara säga att han är en super bra mental tränare, här har  SSC verkligen gjort ett klipp. Igor jobbar idag för SSC och han ska även vara med på Norska mästerskapen nästa vecka.
Nästa vecka ska även jag tävla Norska mästerskapen som går i 25 meters bassäng. Jag hade tänkt att jag ska simma jätte mycket. Det kan bli mellan 20 till 30 lopp på 4 dagar. Igår när jag simma kändes det inte alls bra men det gick ändå OK. Idag kändes det lite bättre men gick ändå OK.

Med det vill jag säga att även om det känns dåligt behöver det inte betyda att det går dåligt och om det känns bra så betyder inte det att det behöver gå bra. När jag simma VM i Dubai kändes det dåligt på var enda insim men det gick ändå super bra.

SSC Simmarna

SSC i Florida



Så till SSC simmarna:

Ta det lugnt och ha kul och sluta känna efter så mycket. Om ni gör det kommer det till 100% gå super bra för ni har tränar super bra. Det kommer gå upp och ner på träningarna nu men när ni kommer till NM så kommer det mentala ta över allt. Det enda som betyder något är vad ni vill.

Nu kör vi, Vi är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar