fredag 1 april 2011

Dagarna går snabbt just nu

I natt sov jag hos min kompis Veronica och det var super mysigt. När jag vakna på morgonen så var det dags att hämta Sebbe. Sen körde vi direkt och handla till festen vi ska ha i morgon. Jag och Sebbe ska ha en fest i morgon på badet i Staffanstorp. Det ska bli jätte kul. Det är mest Sebbes vänner som är bjudna för att han är ju inte hemma så ofta längre så han ville träffa alla. Efter det var det dags att träna igen så klart men det blev bara en timme för att jag har nu börjat att toppa lite och jag kände mig sliten från mina pass jag har gjort innan i veckan.
Sen var Dag och Hilde här i Mallmö och hälsa på och det är några vänner från stavanger. Vi vissa de runt snabbt i Malmö för att sen åka hem och träffa hela Sebbes familj.
Just nu sitter jag nere hos mina föräldrar i trelleborg och är trött så nu blir det lägg dags.

I morgon så är det träning klockan 09:00 och sen blir det till att förbereda för festen i morgon kväll.

Förlåt att jag har varit lite dålig på att skriva men det är lite svårt att få tillgång till en dator och internet när man bor lite här och var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar