torsdag 31 mars 2011

Då har man tränat lite igen

Då har jag precis kommit hem från Burlövsbadet och där har jag simmat i två timmar. När jag simma idag kände jag mig lite trött för igår var det en tuff dag. Jag simma två pass och körde ett styrke pass och fick en timmes massage och när jag säger massage så är det inte alltid könt att få. För om man är sliten och trött tryker massören hårt så man nästa börjar att gråta.
När jag körde styrka igår i Staffanstorp så var där några orginal bönder där. Det var faktiskt lite roligt för dom snacka om hur starka och bra de var och skrek gärna till varandra när de prata. :0) :0)
Idag ska jag ha träningen för seriesimarna i Triton, Det ska bli kul: Tritons hemsida
Sen ska jag själv träna så klart. Jag kanske kommer åka in till Malmö idag men vi får se....

Idag fyller min mans bror 25 år, Grattis Christoffer

PS: glöm nu inte att rösta det är bara 20 timmar kvar.

Jag som 14 åring på Ungdoms OS

2 kommentarer:

  1. Hej Ida
    Nu har Mamma och jag haft ett par trevliga timmar tillsammans vi har fikat och pratat det är bara det att tiden går så fort vi hinner aldrig prata färdigt kram på dig från Gunnel

    SvaraRadera