tisdag 26 april 2011

Det är underbart att vakna till strålande sol och fågelkvitter

Har precis vaknat och har drömt om att jag var på kungligt bröllop med vår prinsessa Madeleine. Det var någon spansk prins som gifte sig och jag somna vid middagen. hahah
Så har min natt sätt ut.

Igår hade jag lite ångest över att jag inte har tränat tillräckligt mycket förra veckan och det har jag inte haft på riktigt länge. Men hur kan man ha ångest över att man har tränat för lite när jag har tränat 11 pass.? JO för att på passen har jag inte tagit ut mig på det sättet jag hade önskat. Så jag tror att jag kommer träna bra denna veckan för jag har ett sug på att bli riktigt trött.

Idag hade jag tänkt att studera lite för att träningen börjar inte förrän klockan 19:00 i kväll och om det är tillräckligt varmt så sitter jag ute.

Kram

På Bali 2006

På bali 2006

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar