söndag 3 april 2011

Igår var det lite stressigt

Först tränade jag i två timmar sen åkte jag direkt till frisören och klippte och färga håret. Det blev jag super nöjd med faktiskt. Efter det åkte jag och Sebbes systrar och Tugce som är Sebbes brors tjej till Nova i Lund och shoppa lite. Efter det var det bara till att åka till badet och fixa för festen. Det blev verkligen en lyckad och trevlig fest. Jag hade jätte kul. Efter festen gick vi ut i Malmö och det var också roligt.

Jag skriver lite mer senare men här är några bilder:

Sebbe & Jag

Irene & Jörgen de är vänner från Staffanstorp

Jag & Irene, tack för hjälpen igår

Jag med all mat

Petronella & Jag, vi har känt varandra sedan vi föddes

Jag & Emma, vi har känt varandra länge 

Gästerna och maten

3 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket för igår!! Ni hade ordnat så fint och det var verkligen jätte trevligt och kanon gott!! :D..

    Håller med om håret.. Riktigt snyggt var det! :)

    Hoppas det inte dröjer alltför länge tills vi ses igen! Träna på hej å hå! ;)..

    Krama om...

    SvaraRadera
  2. Tack söta Ida för ännu en trevlig kväll!
    Ni hade fixat allt så bra med mat och sällskap :)

    Säger som pelle hoppas det inte går allt för länge förren vi ses igen!

    Kram kram

    SvaraRadera