söndag 3 april 2011

Det har varit en underbar helg

Denna helgen har varit helt fantastisk. Festen igår var bara så rolig. Tack för alla presenter jag blev jätte glad. Jag älskar ju att få presenter. TACK

Idag har Jag varit och vaxat benen och det var en present från Irene. Den presenten kunde inte vara bättre nu innan tävligen. Sen körde jag, Sebbe och Johan min bror ner till Mamma och Pappa i Simremarken utanför Trelleborg. För här bjöds det på middag med hela familjen.
Jag måste också bara säga att jag har så bra och goda vänner utan er igår hade det inte varit en sån bra fest.
Efter festen gick vi ut och dansa på Hipp i Malmö och där träffade jag faktiskt massa gamla vänner. KUL.

Här är lite bilder från helgen.
Hoppas ni läsare också har haft en bra helg, Kram  på er

Emma, Petronella & Karin några av mina bästa vänner

Min bror Johan & Jonas Tilly

Jag & Magda

Min syster Petra, min bror Johan & jag 

Sebbes lilla syster Alice gjorde jätte finna tårtor till oss, Tack

Mujo, Lea & Therese

Tove & Max

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar