tisdag 19 april 2011

Skön dag

Idag har jag först simmat i två timmar sen åkte jag och fick massage. När jag var klar där så gick jag och sov i 1 timme och sen var det dags för 2 timmars träning igen.
Nu har Sebbe precis lagat middag och det var gott under tiden så städade jag lite så nu är det fint hemma igen.

I morgon bitti så ska jag simma ett 3 timmars pass så jag har precis inhandlat russin till träningen. Tydligen ska russin vara bra när man ska träna länge.
Sen efter det blir det styrka.
Och när jag är klar med det så lovar jag att jag ska villa. Men på kvällen blir det fest för en simmare i min klubb Henriette här har bestämt sig för att sluta simma så det ska bli en avslutnings fest för henne.

Efter massagen såg jag ut så här

Henriette & Jag

1 kommentar:

  1. Herregud Ida....får du koppning hos massören eller?! Stackare :/
    Jag kanske kan erbjuda med lite kiropraktik på dig nån gång?! :)
    / Kram Jingan

    SvaraRadera