onsdag 6 april 2011

Sorry

Jag har varit lite dålig på att skriva den senaste tiden men så är det när man är på vift hela tiden. I morgon åker jag till Holland för att tävla, det ska bli kul fast jag är lite nervös.
Denna veckan som har varit har varit helt underbar. Vi har haft fest, jag har toppat, vi har träffas massa vänner och passat Algot. Om det är någon som inte vet vad toppa betyder så är det att man minskar på träningen inför tävlingen för att vara helt utvilad.

Igår var vi hembjudna till Mujo och Therese. De fick en liten dotter i november som heter Lea. Det var mycket trevligt.

Idag åkte jag och simma i burlöv klockan 09:00 och sen fick jag en skön massage på en timme. Efter det körde jag in till Malmö och där gick jag, Sebbe och hans kompis och åt på delikatessen. Där är finns jätte god lunch. Delikatessen
Sen körde jag ner till min föräldrar där jag har sorterat lite saker på vinden. När man bor utomlands så får låna föräldrarnas vind för man kan inte ta med allt.
Nu har jag ätit och ska mysa lite med familjen innan vi skiljs åt i morgon. För Sebbe åker tillbaka till Norge och mamma stannar hemma och pappa följer med mig.

Jag & Karin

Karin, Jag, Tove och Emma

Algot & Sebbe

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du har fått vila upp på "hemmaplan".. ;D.. Alltid lika kul att träffa dig!:)..

    Lycka nu till i Holland! Ser framemot att höra hur det går! :)..

    Krama om..

    SvaraRadera