måndag 18 april 2011

Underbar dag idag

Nu har jag precis kommit hem från träningen och det var jätte svårt att motivera sig att gå till träningen i morse för det har varit sjukt skönt att vara ledig i en och en halv dag. Men jag kom upp efter att försökt komma på tusen ursäkter men ingen av dem var bra. Men sen när jag väl var på träningen så var det faktiskt riktigt skönt. Det blev ett ben pass på två timmar och det var på tiden. Jag älskar att simma ben och tycker inte riktigt om att simma arm.
Vädret här är helt underbart typ 15 grader och sol. Så jag ska nog smyga ut en stund och sätta mig i solen.

Eftersom Sebbe inte har körkort så var han på bilskolan idag och det är X i taket. Han ska nu börja övningsköra med mig. Det ska bli intressant efter som ingen av oss har särskilt bra tålamod.

Min vecka kommer innehålla mycket träning och på torsdag kommer Sebbes lilla syster Matilda hit och hälsar på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar