söndag 26 juni 2011

SORRY

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag. Men det har varit fult upp så jag har inte sätt en dator på några dagar. Folk som känner mig vet att jag inte har det största intresset för datorer och mobiler ;0)
Det har ju varit midsommar och bröllop på det. Sebbe kom till Sverige i Torsdags och sen har det varit träning, familj, vänner på schemat innan det är dags för SM i Halmstad. Jag börjar bli lite stressad för att jag hinner inte med det jag ska. Vet ni vad som händer då, jo då sover jag lite och börjar känna mig matt i kroppen och det är inte bra så i morgon blir det vila hela dagen så jag kan göra ett bra SM.

Bröllopet var super fint och jag ska läga ut lite bilder från dagen senare men nu ska jag sova för det är träning klockan 08:30 i morgon sen ska jag sova och packa restan av dagen.

Denna veckans mentala tips blir tyvärr inte av för jag har varit så dålig på att plugga denna veckan så det är tillbaka nästa vecka. Jag kommer skriva under SM så mycket jag kan om det finns internet på hotelet vi ska bo på så klart.

SOV GOTT OCH KRAM PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar