söndag 10 juli 2011

I morgon åker jag Jippi

I morgon åker jag till Singapor. Det ska bli riktigt kul :0)

Igår gick skolavslutningen super bra. Barnen verkade glada och nöjda. Bebbe var bra som Spiker för han berättade intressanta saker. Efter det så åkte jag hem till min Låsas farmor Gunnel och hälsa på och hon blev glad. Vi åt en go frukost. Sen  åkte jag in till Malmö och gjorde mina naglar fina.
På kvällen var jag med min systers familj och grilla vid havet. Mysigt var det ;0)

Har Haft sovmorgon och sovit länge men nu är det dags för träning igen och sen ska jag till Igor och Veronica. Det var så länge sedan så det ska bli så kul att träffa dem igen.

Kram så länge :0)

Veronica & Jag

1 kommentar:

  1. Hej Ida tack för att du gav dig tid mitt i ditt pressande program och fika med mig och dessutom hade fikan med dig du förgyllde verkligen min dag ,när du åker iväg igen vet du att jag mycket ofta har dig i tankarna och önskar dig upplevelse rika dagar och goda resultat jag vet DU GÖR SÅ GOTT DU KAN kram från Gunnel

    SvaraRadera