onsdag 13 juli 2011

Singapore

Just nu befinner jag mig i Singapore på vårt hotell. Det är ett fint hotell med super bra mat. Resan gick bra jag sov nästan hela vägen. Men jag är trött nu man känner av tids omställningen. För mig är klockan just nu 13:15 här när den är 06:15 hemma.
Jag har redan hunnit simma två pass och bassängen är också super fin.
Jag delar rum med Ida Sandin som ska simma 200 medley på VM. Idag har vi varit och handlat lite mat och lite annat smått och gott.

Simhallen i Singapore och vi ser pappa i bild

Simhallen

Jag & Ida 

På väg hem från träningen

Pappas Hotell

Landslagets Hotell

Ida i vårt rum

Kläderna jag inhandla idag

1 kommentar:

  1. Hej Ida,idag har jag varit med Martin o Felicia hela dagen vi har hälsat på goda vänner skönt att komma ut, sommarvärmen är slut för denna gång vi kommer att få några dåliga dagar med regn o blåst hoppas metrologerna har fel kram på dig från Gunnel

    SvaraRadera