fredag 1 juli 2011

Två silver och ett Guld för Triton idag

Ja, Jag är super glad för jag blev två idag på 200 medley och gjorde personbästa med en halv sekund. Efter det så hoppade Ellen i och tog silver på på 1500 meter frisim och Guld på Junior SM. Grattis Ellen.

Sen hoppade vi i på laget och gjorde en OK insats vi hade samma tid som på morgonen men vi låg så långt bakom dem andra så det blir lite svårt att motivera sig då.

I morgon börjar det en timme tidigare så nu ska vi snart sova gott så vi kan simma snabbt i morgon.

Jag kommer att simma både 200 frisim och 400 medley. Men vi får se vad jag kommer simma på kvällen för det har jag inte bestämt.

Ha en trevlig helg


Rebecca & Magda

Ida & Anton

Triton gänget

snyggingarna 

2 kommentarer:

  1. Hej Ida!
    Grattis till fina simningar och lycka till med resterande lopp! Var inne på hemsidan och läste om era framgångar. Ni är grymma!

    Fick förfrågan om att ev simma lag på 4x100 frisim, det hade varit kul, det var väl ca 13-14 år sedan du och jag simmade lagkapp ihop :) Tyvärr kan jag inte för jag är bortrest. Annars hade jag ställt upp! Så behöver ni en gammal föredettare en annan gång så hör av er. Lycka till till hela laget, hoppas ni simmar fort! Ska följa er på bloggen!
    Kram
    /Natalie

    SvaraRadera
  2. Tack Natalie. Det skulle vara jätte kul om vi hade kunnat göra det igen. Du hade verkligen behövts i laget i morgon men du får fortsätta simma så får vi simma tillsammans till hösten eller till sommaren.
    Ha en super semester.

    Kramar

    SvaraRadera