fredag 1 juli 2011

STOLPE IN IDAG

Idag simmade Triton jätte bra. Rasmus simma bra  på alla hans lopp 200 bröst, 100 rygg och lag. Sen hoppa Magda i och gjorde ett OK lopp men hon missa finalen precis och blev 9 men hon leder dock B-finalen. Sen var det min tur på 200 medley, det kändes bra och jag hoppas att jag kan simma fort i kväll, jag ligger 3. Sen hoppa Anton i och simmade ett bar lopp på 100 rygg. Efter det hade Triton lag för både killarna och tjejerna. Killarna simma bra men tjejerna simma bättre denna gången för vi tog oss till final som 8. :0)

I kväll då:

Magda: 50 frisim
Jag: 200 Medley
Ellen: 1500 frisim
Laget: 4x100 medley Rebecca rygg, Lina Bröst, Jag fjäril och Magda frisim

Heja Triton :0)

Henrik & Henrik
Samuel & Magnus Kvist


Lina

Anton
Rebecca


Rasmus

Jag innan 200 medley

2 kommentarer:

  1. Grattis till dig och dina klubbkamrater jag gläds med era framgångar roligt att vara TRITON lycka till i morgon kram från Gunnel

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Gunnel. Vi har det jätte kul här Kram

    SvaraRadera