fredag 12 augusti 2011

HELG

Det är inte ofta jag får säga att nu är det helg och jag är ledig. I vanliga fall är det träning eller tävling som står på schemat. Plus att jag har jobbat 6 timmar om dagen med simskola hela veckan och ska göra det samma nästa vecka och då är det extra skönt att vara ledig.

Som sakt så har jag och Sebbe bröllops dag idag och då ska vi fira det genom att gå ut och äta på restaurang i Norge. Låter dyrt men det ska vi unna oss idag ;0)

Jag ska nu vara ledig i två veckor till från simningen sen ska jag börja träna igen, men ska jag vara ärlig så tränar jag faktiskt lite styrka för jag vill ju inte tappa för mycket muskler.

Hoppas ni alla kommer få en trevlig helg

Kram så länge

1 kommentar:

  1. jag minns och tänker på er och bröllopsdagen vilken underbar dag och vilken fest i två dagar jag skickade ett sms till Idas Sverige mobil men misstänker att det inte når er i Norge så därför ett nytt grattis hoppas ni hade härlig dag och lycka till på nya året kramar till er båda från Gunnel

    SvaraRadera