tisdag 2 augusti 2011

Jag vill TACKA

Jag vill tacka alla som har hjälpt mig till den tjejen jag är idag.

SK Triton som är min simklubb vill jag tacka extra mycket för den resan jag har gjort hittentills. Den slutar ju inte nu utan jag ska simma ett tag till ;0) Så jag hoppas att ni vill följa med mig på resan framöver också så kan det hända stora och roliga saker.
Triton ni ska veta utan er hade jag aldrig varit där jag är idag. Ni har stöttat mig i alla mina svänga till och med när jag sluta simma så fanns ni där för mig. Ni har bevisat för mig att ni vet vad en OS satsning är när ni har hjälpt mig de senaste åren. Så ni som tillhör SK Triton ska veta att ni är en stor del av mina framgångar både ni småsimmer till elitsimmare till simmarföräldrar till styrelse till tränare till kanslister.
SES snart igen på simkanten.

SSC som är min klubb i Norge vill jag också tacka för allt stöd. Utan er så hade jag inte tyckt att simning var lika roligt som jag gör idag. För när man kommer till er så är ni alltid glad och seriösa som jag älskar. Att träna hårt med andra simmare är det bästa jag vet och det får jag verkligen göra i SSC. Ni simmare är guld värda. Jag måste även nämna Christin och då vill jag bara säga, DU ÄR BÄST : 0)

Till sist men inte minst vill jag nämna Igor Ardoris, Vad kan jag mer säga än att utan dig så hade jag inte mått så bra som jag gör idag. Tack

VM I Shanghai har varit en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma.

YESSSS då var det semester i tre till fyra veckor Kram på er

Nu blev det många tacka här men tack för att ni följer min blogg, jag älskar att skriva för er. ;0)


1 kommentar:

  1. Tack själv och välkommen hem du har gett oss många spännande minuter och DU har varje gång som Du själv brukar säga jag gör mitt bästa vi är många som är stolta över att tillhöra samma klubb som DU och önskar fortsatta framgångar för dig och vår klubb Triton ha nu en skön semester med din Sebbe kram till er båda Gunnel

    SvaraRadera