fredag 9 september 2011

Då var det dags för helg


Så då var man helt slut i rutan efter 8 pass på 3 dagar. Fast det är bara till att ta nya tag för i helgen är det min första simtävling för säsongen.  Tävlingen går i Haugesund som ligger två timmar norr om Stavanger. Så vi ska sova på vandrarhem över helgen. Jag ska simma jätte mycket för det är en tränings tävling i världens minsta bassäng. Jaja det ska i alla fall bli kul ;0)

Veckan har än så länge varit lite upp och ner. Början av veckan var väldigt tufft mentalt men nu är det hur bra som helst.  

Nästa helg kommer Lars Frölander till oss här i Stavanger. Han ska hålla föredrag och vissa lite teknik övningar för SSC simmarna. Det ska verkligen bli intressant och kul. När han är här sak jag även intervjua han lite. Har ni några förslag på frågor som jag kan ställa till han så skriv bara till mig på kommentarer här nedan.

Hoppas ni där ute kommer få en underbar helg
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar