torsdag 1 september 2011

Då var man igång igen med träningen

Jag är inne på mitt fjärde simpass och det känns som att jag börjar komma igång igen. Träningen idag gick ganska tungt men jag körde på bra så jag känner att jag snart är i form för att simma hela pass igen.
Igår var jag på möte med SSC ordförande Christine och det gick super bra. Vi planerade min satsning fram till OS och det kommer bli mycket farande och flygande de närmsta månaderna. Men det ska även bli super kul.

Jag hade även tänkt att börja hålla lite föredrag så jag ska ta och börja uppdatera min hemsida lite så jag kan lägga ut informationen där . Men vi får se när det blir för idag ska jag försöka få ihop ett nytt styrke program för i höst. jag har börjat köra styrka igen men programmet behöver förnyas lite.

Just nu är jag inne i en period där jag vill så himla mycket olika saker men jag vet sen när simningen kommer igång på riktigt så har jag inte tid för alla saker som jag vill göra och det gör mig lite ledsen faktiskt men jag vet att någon gång så kommer jag kunna göra allt som jag önskar.

OK alla där ute ha en super bra torsdag så hörs vi snart igen

Sikta högt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar