lördag 3 september 2011

Lördags Kväll

Ja då sitter jag här en lördags kväll och känner mig super nöjd. Har tränat 2 pass och sen lagat middag och efterrätt till mina vänner Stine och Henriette här i Norge.
Veckan har varit bra. Sebbe är just nu på tränar konferens någon stans utanför Oslo så han kommer hem i morgon kväll.
Jag känner att jag är igång med träningen så det känns bra. Jag kan nog nästan börja träna som vanligt nästa vecka.
I morgon ska jag till Christin och få lite hjälp med min power point. Det ska bli både kul och bra hoppas jag.
Mina tankar just nu. Jag vill så mycket men får inte till det. Sen är det september och det är snart höst. Jag tycker om hösten men jag gillar inte att vara blek som en blekfis.

Nu ska jag snart sova lite

Världen är stor

1 kommentar:

  1. Hej Ida I går lördag var en fin dag jag fick följa med till Åhus vi mamma Åse pappa Bebbe, Ebbe, Ada och jag var på lilla Hillevis dop det var strålande väder en förtjusande baby och en mycket stolt storebror och till lika gudfar Alvin dopet förrättades utomhus i Helens och Johnnys stuga det var en fin dag innan vi åkte hem körde Bebbe runt och visade och berättade lite trakterna som betytt mycket i deras liv. kram till dig från mig

    SvaraRadera