tisdag 20 september 2011

Slappe dag


I morse klockan 6 var jag och träna efter det hoppa jag i sängen igen i några timmar.
Nu har jag precis pluggat lite och gjort lite allt möjligt. Pratat med min föräldrar, ringt lite kompisar som inte svarar :0(

Den senaste tiden har jag inte skrivit så mycket men jag tror att jag är en periodare så det kommer nog gå lite upp och ner på min blogg. Men jag ska försöka skriva mer.

Mitt liv för tillfället består av träning och pluggning så det händer inte så jätte mycket. Jag har förresten klarat min andra tenta i mental tränar utbildningen så nu har jag bara 6 kvar :0)

Sen har skins tagit kontakt med mig så jag ska bli sponsrad av dem och bära deras kläder. Det är alltid uppskattat när man lägger ner så mycket tid på sin sport. Skins gör olika sorters tränings kläder.

Jag har även fått en ny styrke tränare här i Norge och han verkar riktigt bra. Det är i alla fall jätte kul att styrke träna igen.

Lasse & Jag i simhallen här i Norge
Kram så länge ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar