tisdag 25 oktober 2011

Hej alla läsarna

Nu börjar jag känna mig bättre igen, så skönt. Så idag tänkte jag fixa lite här hemma och sen kanske ta mig ut en sväng. Ikväll ska jag nog simma lite också. Vi får helt enkelt se vad jag orkar för jag har inte fått i mig något ting på två dagar.

Jag har två roliga saker att berätta och den ena är att Pappa var på Allskånskan igår uppe i Landskrona och gick och heja på kanten när 1500 frisim simmades och halkar och ramlar i vattnet med alla kläder och plånbok med mera. Jag själv hade velat se det så himla gärna, hahahahahah. Jag kan bara tänka mig hur roligt det måste ha varit att se.

Det andra är har fått en iPhone 4 av Sebbe och jag är så glad för den ;0) Tack SEBBE

Nej nu ska jag ta tag i tvätten så vi hörs mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar