måndag 31 oktober 2011

Hej då Oslo för denna gång


Just nu befinner jag mig på ett Hotell på Oslos flygplats Gardermoen. För i morgon klockan 07.00 går flyget till Malaga där jag ska på träningsläger men SK Triton och med några från SSC.

Sedan i Fredags har jag tävlat här i Oslo och det gick faktiskt bra. Jag är nöjd med min insats eftersom jag även har varit sjuk i några dagar innan. Det är alltid lika trevligt när det finns prispengar på en tävling eftersom simningen gör ju inte en så himla rik precis. En annan som också simma jätte bra var Henriette Brekke som kvalade in på Norska Landslaget, Grattis....

Efter tävlingen igår så åkte jag hem till en kompis som heter Linda som jag simma med när jag var liten. Hon var verkligen en talang som slutade för tidigt. Hon och hennes kille Björn har varit super snälla vid mig. De hade även en jätte mysig lägenhet mitt inne i Oslo.

Jag och Linda har haft en underbar dag här i Oslo idag. Vi har strosat runt och ätit jätte god mat.
Nu ska jag hoppa i sängen och sova som in i
SES i Malaga ;0)

Jag med mitt pris

Jag och Sebbe bleka som spöken

Simhallen i helgen

Jag och Linda i Oslo idag

Jag i Oslo idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar