torsdag 3 november 2011

Malaga


Hej alla glada läsare ;0)

Just nu befinner jag mig i Malaga på träningsläger med Triton. Efter två dagar har jag simmat 4 pass och tränat ett styrke pass. Just nu känner jag mig lite ner körd men idag ska jag vila lite och det kommer göra att jag känner mig bättre i morgon. Än så länge har passen gått bra. Sen vill jag även säga att bassängen vi tränar i är riktigt fin. Att vara på läger med underbara triton och SSC är riktigt bra. Vi alla kommer överens på ett mycket bra sätt.  

Jag bor med Magda och Rebecca och vi har riktigt kul. Vi njuter verkligen av att vara i värmen fast att det regnar lite idag. Men vi får hoppas att det blir fint väder  i morgon igen.

Idag blir det en runda på staden. Vi får se om jag hittar något.
Ha det så bra kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar