måndag 21 november 2011

Packar och städar

Just nu ska håller jag på att packa för två veckor i Sverige. Först ska jag till Malmö i morgon sen på Onsdag bär det av till SM i Stockholm. Det ska bli riktigt kul :0) Sen efter SM så åker jag hem till skåneland igen och är hemma i en vecka.

Min syster har ju precis varit här med lille Algot. Vi hade det super mysigt.

Just nu går min skola väldigt segt men jag ska ta tag i den snart igen. Efter SM blir nog bra. Förresten har jag glömt att berätta om att jag ska snart ha en föreläsning till i Stockholm och jag börjar redan bli super nervös.

Efter SM ska jag börja förbereda för den för den. Samtidigt som jag tycker det är jobbigt så tycker jag det är himla kul. Det känns lite som om jag ska tävla när jag ska föreläsa först mår man lite illa sen går det över till att man har det kul och till sist känner man sig super nöjd.

Här är lite bilder från helgen:

Algot går i Sebbes skor

Petra & Sebbe vid matbordet hemma hos oss

Bussen Algot klättrar på bordet

Petra, Algot & jag med Stavanger i bakgrunden 

Systrarna

Algot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar